Panel dostępności
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
A
Skala szarości
A
Wysoki kontrast
A
Negatyw
A
Negatyw żółty
Resetuj
Leszczyna 132, 32-733 Trzciana
tel:/fax:
14 613 60 36
e-mail:
sekretariat@pspleszczyna.pl
1%
bip
Strona Główna
Aktualności
Wydarzenia
Ogłoszenia
Dzwonki
Organizacja roku szkolnego
Egzamin ósmoklasisty
Szkoła
Dyrekcja
Nauczyciele
Dokumenty szkolne
Godzina Dostępności - Konsultacje
Biblioteka szkolna
Plan lekcji
Pedagog szkolny
Pedagog specjalny
Psycholog szkolny
Logopeda szkolny
Terapia pedagogiczna
Higienistka szkolna
Świetlica
Oferty pracy
Osiągnięcia
Konkursy
Sport
Działalność
Projekty i programy
COMENIUS
ERASMUS+
Grupa taneczna CHEERLEADERS
Klub historyczny Armii Krajowej
UKS
Samorząd Uczniowski
Tradycja
Historia Szkoły
Patron
Sztandar
Hymn
Archiwum
2024/2025
2023/2024
2022/2023
2021/2022
2020/2021
2019/2020
2018/2019
2017/2018
2016/2017
2015/2016
2014/2015
2013/2014
2012/2013
2011/2012
2010/2011
Klasy
Oddział Przedszkolny
Klasa 1
Klasa 2
Klasa 3
Klasa 4
Klasa 5
Klasa 6
Klasa 7
Klasa 8
Rok 2024/25
Rok 2023/24
Rok 2022/23
Rok 2021/22
Rok 2020/21
Rok 2019/20
Rok 2018/19
Strefa Rodzica
Rada rodziców
Podziękowania
Komunikaty
Dokumenty do pobrania
RODO
Kontakt
Pedagog szkolny
Strona domowa
Pedagog szkolny
Pedagog szkolny –
mgr Stanisław Tracz
( w zastępstwie Michał Rudnik)
Dyżur
poniedziałek 10:35 – 11:35
piątek 8:50 – 9:50
Do zadań
pedagoga szkolnego
należy:
prowadzenia badań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
diagnozowanie sytuacji wychowawczych w Szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów młodzieży;
minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
udzielanie porad i konsultacji;
prowadzenie prelekcji dla rodziców.