Projekty i programy 1063 10-06-2011 "Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy" - podsumowanie projektu 10 czerwca 2011 roku w Zespole Szkół w Leszczynie odbył się pokaz na zakończenie III edycji realizacji Projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy". Głównym celem projektu było wdrażanie elastycznego modelu edukacji, dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów z wykorzystaniem nowatorskich metod i treści kształcenia. Program realizowany z wykorzystaniem teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera, służył wykryciu u każdego dziecka dominującej inteligencji. Pracując w oparciu o dominującą inteligencję, będzie można rozwijać u każdego dziecka tę słabszą. Uczniowie klasy I na pokazie prezentowały umiejętności aktorskie, muzyczne, taneczne. Na zakończenie dzieci otrzymały dyplomy i „pacynki" - myszki. 0.0 Ostatnia modyfikacja: -/- Powiązane artykuły: Podsumowanie kadencji dyrektora szkoły Agnieszki Adamus Nowe szatnie uczniowskie i remonty w okresie ferii zimowych Konsultacje w ramach projektu UNICEF (ASA) - Szkoła Dostępna dla Wszystkich Zakończenie projektu "Już pływam" BohaterON w Twojej Szkole – VII edycja projektu w nowej cyfrowej odsłonie już za nami!!! Uroczyste zakończenie projektu „Our natural heritage, food and folklore Wycieczka uczestników projektu ERASMUS+ do Zakopanego Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego, Klaudia Karnaś z wizytą w Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej Uczniowie klasy 7 uczestnikami projektu Młodzieżowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Kolejny już wyjazd na Politechnikę Krakowską w ramach projektu Inspiracje naukowe. 0